.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس بسیج سازندگی مازندران:
بسیج سازندگی مازندران برای ۳۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد می کند
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران، اعتبار امسال را بیش از ۳۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با پرداخت تسهیلات برای سه هزارو ۷۷۱ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ غلامرضا شریعتی عصر شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان در محل سالن شماره یک استانداری، اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران به‌عنوان عضو این کارگروه برای اشتغال فعالیت‌هایی را شروع کرده است که از ابتدای سال ۹۱ تا سال ۹۵ با عاملیت بانک مهر اقتصاد برای ۱۲ هزار و ۱۷۷ نفر شغل ایجاد شد که عمده تسهیلات این بخش جذب‌شده است.

وی افزود: در این بخش عرصه‌هایی همچون کشاورزی و صنایع‌دستی و صنایع تبدیلی در روستاها موردتوجه قرار گرفت که متقاضیان پس از آموزش و توانمندسازی و اقدامات بعدی، درخواست خود را برای دریافت تسهیلات ارائه می‌کنند.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: کف تسهیلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی ۵ میلیون تومان است که این میزان بر اساس نوع واحد تولیدی به ۱۵۰ میلیون تومان هم می‌رسد که سود تسهیلات برای صنایع کشاورزی ۱۶ درصد و برای صنایع تبدیلی ۱۸ درصد بوده است.

سرهنگ شریعتی بابیان اینکه سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان اعتبار اشتغال در بسیج سازندگی استان بوده است افزود: عمده این رقم جذب و در عرصه‌های کشاورزی، صنایع‌دستی و صنایع تبدیلی روستایی به‌کارگیری شد.

وی با اشاره قرار دادن فرمایشات رهبری درباره راه‌های برون‌رفت از مشکلات، گفت: مقام معظم رهبری توجه به صنایع تبدیلی را در روستاها مورد تأکید قراردادند بر این اساس امسال محور فعالیت‌ها صنایع تبدیلی قرار داده شد و فعالیت‌ها صنایع تبدیلی روستایی بوده که در این زمینه واحدهای نیمه فعال شناسایی شدند.

به گفته وی با توجه به فراوانی محصول از رامسر تا گلوگاه و با توجه به فراوانی محصول به‌تناسب در هر شهرستان یک محصول برجسته شود و ایجاد بازارچه‌های سنتی نیز در دستور کار قرار می‌گیرد./ مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.